سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو حزب الله 313
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واز نام های زیبای خدای من سلام است

با خودم کلنجار رفتم بگم یا نگم که قصد کردم بگم.....
یه توصیه برادرانه به خواهران میکنم به خاطر مادرم زهرا(س)
چند وقتیه یه چیزهایی شنیدم و دیدم که از برو بچه های مذهبی و ارزشی بعیده .........
دشمن هر لحظه میخواد ازحزب اللهی منش ها و مذهبی منصب ها سو استفاده کنه حواستون باشه ......

وقتی کبوتری سفید شروع به معاشرت با کلاغها میکنه

پرهاش سفید میمونه ولی قلبش سیاه میشه


نوشته : نظرات : نظر
نوشته : نظرات : نظر
به مناسبت تاسوعای حسینی
راز مقام عباس بن علی علیهماالسلام
مطیع محض امام زمانش بود که به این جایگاه رسید. با امام زمانش از مدینه خارج شد به مکه آمد و از آنجا نیز راهی کربلا... تا عصر تاسوعا که برایش امان نامه آوردند. اما عباس نپذیرفت. فرمود: لا حاجة لنا فی أمان... ما نیازی به امان شما نداریم امان خدا بهتر است از امان فرزند سمیه.                                                                                                                              قال الله تعالی فی کتابه : ما خلقتُ الجن و الإنس إلا لیعبدون.1

السلام علیک أیهاالعبد الصالح المطیع لله و لرسوله و لأمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین. 2

 چه شد که حضرت اباالفضل علیه السلام جایگاه خاصی پیدا کرد که هم در زمان حیاتش و هم بعد از آن معصومین علیهم السلام از او تجلیل کردند؟ تا جایی که در روایتی از امام سجاد علیه السلام آمده است: إن للعباس عندالله تبارک وتعالی لمنزلة یغبطه بها جمیع الشهداء یوم القیامه . یعنی عباس نزد خداوند متعال منزلتی دارد که روز قیامت تمام شهیدان ( نمی فرماید انسانهای عادی) به مقام او غبطه می خورند. 3 می گویند ما کجا عباس کجا؟


نوشته : نظرات : نظر
در روز عاشورا صورت گرفت:
اظهارات جالب سعید حدادیان پیرامون عزل متکی، مشائی و میرحسین موسوی
محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است.
صبح امروز حاج سعید حدادیان پیش از آغاز مراسم روز عاشورای حسینی در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهارات تندی را خطاب به رئیس جمهور پیرامون برکناری اسفندیار رحیم مشائی بیان کرد .
به گزارش صراط محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است .
از همین رو صبح امروز سعید حدادیان ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت ارسال پرچم عزای امام حسین (ع) و توجه ویژه وی به هیئت ها از وی درخواست کرد همانطوری که می توانند یک وزیر را در آنطرف دنیا به راحتی عزل کنند ، مانند حکم تحریم تنباکو ، اقدامی انقلابی کرده و یک یادداشت بنویسند و بگویند: آقای مشائی خداحافظ . . .
این صحبتهای حدادیان با استقبال مردم مواجه شد به طوری که جمعیت چندهزار نفری در تائید صحبتهای وی صلوات فرستادند .
این مداح با سابقه سپس در ادامه ضمن دعا برای نابودی میرحسین موسوی افزود: در زمان انتخابات اطرافیان ایشان برای من پیغام آوردند که موسوی گفته است میخواهم بروم هیئت آقای حدادیان ! من هم به وی پیغام دادم اشکالی ندارد اما اگر ایشان حضور پیدا کنند تنها یک سوال خواهم پرسید و آنهم اینکه : آقای میر حسین تا حالا کجا بودید؟ در این 20 سال چرا در هیچ هیئتی دیده نشدید؟

نوشته : نظرات : نظر

                      تصویر بزرگ در این ادرس http://www.irupload.ir/images/nvku4g14u1gjcol2psb9.jpg
نوشته : نظرات : نظر
  رئیس دستگاه قضا خطاب به برادر بسیجی و عزیز و ارزشیمون :
 
متأسفم برای کسی که در کنار رکن یمانی قسم دروغ می‌خورد

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان "فردی که عنوان کرده بود حاضر است در کنار رکن یمانی در سفر به حج قسم بخورد که اگر رئیس قوه مقننه از سران فتنه به صراحت سخن نمی‌گوید این است که این فرد می‌خواهد اگر حکومت برگشت و عوض شد در حکومت بعدی هم دستی داشته باشد "، اظهار داشت: باید گفت انالله و اناالیه راجعون برای این فرد اظهار تأسف می کنم که در روز روشن و در مقابل کعبه به برادر دینی خود تهمت می‌زند و قسم دروغ می‌خورد.
 
برای خواندن تمام سخنرانی حضرت ایت الله آملی لاریجانی به ادامه مطلب مراجعه کنید

نوشته : نظرات : نظر
باز هم انتقاد به دخالتهای مشایی برابر با برکناری از مسئولیت
مهرداد بذرپاش که از دوران شهرداری تهران احمدی نژاد را همراهی می کرد پس از برکناری از سایپا به سازمان ملی جوانان رفت اما ساعاتی پیش و در جلسه هیئت دولت ، پس از حدود یک سال و نیم ریاست در این سازمان ، توسط محمود احمدی نژاد برکنار شد!پس از برکناری ناگهانی و عجیب منوچهر متکی وزیر با سابقه کابینه احمدی نژاد، این بار و در طول مدت کمتر از یک هفته، یکی دیگر از اعضای هیئت دولت به بهانه آنچه انتقاد به دخالتهای مشایی در امورات سازمان ملی جوانان گفته می شود برکنار شد .
مهرداد بذرپاش که از دوران شهرداری تهران احمدی نژاد را همراهی می کرد پس از برکناری از سایپا به سازمان ملی جوانان رفت اما ساعاتی پیش و در جلسه هیئت دولت ، پس از حدود یک سال و نیم ریاست در این سازمان ، توسط محمود احمدی نژاد برکنار شد!
هنوز از سمت بعدی بذرپاش در دولت اخباری منتشر نشده است اما در صورت صحت علت برکناری وی پیرامون انتقاد به دخالتهای رئیس دفتر رئیس جمهور، پذیرش مسئولیت جدید در دولت دهم بعید به نظر می رسد .
گفتنی است از زمان برکناری بذرپاش از مدیرعاملی گروه خودرو سازی سایپا گفته می شد وی با مشایی اختلاف دارد اما حضور مجدد او در هیئت دولت و تکیه بر صندلی ریاست سازمان ملی جوانان تا حدودی این شایعه را کمرنگ کرده بود .

نوشته : نظرات : نظر

نوشته : نظرات : نظر
ما چله نشین شب یلدای حسینیم 

ماتم زدگان غم عظمای حسینیم 

ماغرق عزای پسر فاطمه هستیم

ما تا به سحر محو تماشای حسینیم/

شب یلدای امسال مصادف هست با هفتمین شب شهادت شهدای کربلا ****

تسلیت عرض میکنیم به مولامون امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام***


نوشته : نظرات : نظر
یادداشت جدید حسین قدیانی
حسین قدیانی در یادداشتی که روزنامه کیهان آن را منتشر کرده به ماجرای نامه خود به رئیس قوه قضائیه پرداخته است.
به گزارش مشرق، وی نوشته است: نمی دانم حاج حسین شریعتمداری اجازه می دهد تا از تریبون «کیهان» این یادداشت را که کمی تا قسمتی حدیث نفس است، بنگارم یا نه. هرچه باداباد؛ می نویسمش، تا چه باشد نظر استاد. و حیف اگر من باب تواضع یا کرامت یا هرچه، حذف کند این شعر را... که گفت: «بی پیر نرو تو در خرابات، هرچند سکندر زمانی». القصه؛ این روزها نامه ای از من در وبلاگ «قطعه 26» که سخنی صریح و صمیمی اما کمی تا قسمتی خیلی تند خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه بود، زیادتر از آنکه باید سروصدا کرد. آن نامه مطالبه محاکمه سران فتنه بود از دستگاه قضا که دست برقضا و متاثر از خشم مقدس من و امثال من از سران فتنه، در بعضی جملات و عبارات از مسیر انصاف خارج شد و به نوعی به جای سران فتنه، به   محاکمه قوه قضاییه و ایضا اخوان لاریجانی منجر شد.

نوشته : نظرات : نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >