سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو سخن دل - حزب الله 313
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واز نام های زیبای خدای من سلام است

چند وقتی بود که دوستان می گفتند که دیر به دیر بروز میشیم و مطلب میذاریم ....
خب حرف حق سکوت میخواد دیگه ! مگه نه...!!!

من چون اواخر اسفند و از چند روز آینده در خدمت دوستان و عزیزان و همسنگرانم نیستم میخواهم چند کلمه ای رو از باب دلنوشته در حزب الله313 بنویسم .بارها گفتم که خیلی علاقه وافری به اینجا دارم واقعا باهاش زندگی میکنم .خب تو این مدتی هم که داریم کار می کنیم کم لطفی های زیادی نسبت بهمون شدش که همه رو به شکر خدا از یه گوش شنیدیم و از گوش دیگر به بیرون حواله دادیم ........
دارم با خودم فکر میکنم که یک سال دیگه داره از افتتاح حزب الله313 میگذرد ولی خروجی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا تونستم به این عمار آقا لبیک بگم و دل اقام رو گرم کنم !!!!!
آیا تونستم عدل و عدالت و منطق و دوستی و برادری و اتحاد رو تو این وب برقرار کنم ......
خیلی ها بودند که از روزهای اول اول یعنی خیلی دور با من همراه بودند که خیلی هاشون الان بهشون  ارادت دارم ولی بعضی هاشون رفتند و مارو تنها گذاشتند ........
میخوام ببینم تونستم قلب چند نفر رو روشن و ذهن چند نفر رو درست کردم .
میخوام ببینم قلب چند نفر رو به درد اوردم ؟؟؟؟؟
من تو حزب الله313 تنهای تنها بودم و هستم وتو این فضا با هیچ احدی نه نسبتی داشتم و ندارم به همین دلیل بعضی موقع ها قلب سیاه من رو به درد اوردند .......
رفقا چند تا توصیه از بزرگان و اساتیدم شنیدم و انتقال میدم همین و بس .
1.قدر عافیت رو میدونیم !
2.قدر آبروی کسی رو میدونیم !
3.حرمت آبروی مومن رو که از خانه کعبه نیز بالاتره رو میدانیم و صدها چیز دیگر .....

همسنگران اونهایی که چه یه روز و اونهایی که مدتی با ما آشنا شدند بینی بین اللهی هر چه دل تنگشان میخواهند در مورد این وب و نویسندش بگویند که من همون رو در معرض دید میذارم و کسانی که نمیخواهند مشخصات خودشون رو نذارند ولی نظر رو به عنوان یه بیننده بدهند.....


نوشته : نظرات : نظر