سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو مهرداد بذرپاش هم رفت - حزب الله 313
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باز هم انتقاد به دخالتهای مشایی برابر با برکناری از مسئولیت
مهرداد بذرپاش که از دوران شهرداری تهران احمدی نژاد را همراهی می کرد پس از برکناری از سایپا به سازمان ملی جوانان رفت اما ساعاتی پیش و در جلسه هیئت دولت ، پس از حدود یک سال و نیم ریاست در این سازمان ، توسط محمود احمدی نژاد برکنار شد!پس از برکناری ناگهانی و عجیب منوچهر متکی وزیر با سابقه کابینه احمدی نژاد، این بار و در طول مدت کمتر از یک هفته، یکی دیگر از اعضای هیئت دولت به بهانه آنچه انتقاد به دخالتهای مشایی در امورات سازمان ملی جوانان گفته می شود برکنار شد .
مهرداد بذرپاش که از دوران شهرداری تهران احمدی نژاد را همراهی می کرد پس از برکناری از سایپا به سازمان ملی جوانان رفت اما ساعاتی پیش و در جلسه هیئت دولت ، پس از حدود یک سال و نیم ریاست در این سازمان ، توسط محمود احمدی نژاد برکنار شد!
هنوز از سمت بعدی بذرپاش در دولت اخباری منتشر نشده است اما در صورت صحت علت برکناری وی پیرامون انتقاد به دخالتهای رئیس دفتر رئیس جمهور، پذیرش مسئولیت جدید در دولت دهم بعید به نظر می رسد .
گفتنی است از زمان برکناری بذرپاش از مدیرعاملی گروه خودرو سازی سایپا گفته می شد وی با مشایی اختلاف دارد اما حضور مجدد او در هیئت دولت و تکیه بر صندلی ریاست سازمان ملی جوانان تا حدودی این شایعه را کمرنگ کرده بود .

نوشته : نظرات : نظر