سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد لوگو حزب الله 313
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته : نظرات : نظر
در روز عاشورا صورت گرفت:
اظهارات جالب سعید حدادیان پیرامون عزل متکی، مشائی و میرحسین موسوی
محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است.
صبح امروز حاج سعید حدادیان پیش از آغاز مراسم روز عاشورای حسینی در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهارات تندی را خطاب به رئیس جمهور پیرامون برکناری اسفندیار رحیم مشائی بیان کرد .
به گزارش صراط محمود احمدی نژاد که همه ساله در شب و روز عاشورا شخصا در هیئت های تهران حضور پیدا می کرد، امسال بنا به دلائلی نا معلوم! از شرکت در مراسم عزاداری مسجد ارگ تهران ، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و امازاده علی اکبر چیذر خودداری کرده و تنها پرچمی را به هیئت ها اهدا کرده است .
از همین رو صبح امروز سعید حدادیان ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت ارسال پرچم عزای امام حسین (ع) و توجه ویژه وی به هیئت ها از وی درخواست کرد همانطوری که می توانند یک وزیر را در آنطرف دنیا به راحتی عزل کنند ، مانند حکم تحریم تنباکو ، اقدامی انقلابی کرده و یک یادداشت بنویسند و بگویند: آقای مشائی خداحافظ . . .
این صحبتهای حدادیان با استقبال مردم مواجه شد به طوری که جمعیت چندهزار نفری در تائید صحبتهای وی صلوات فرستادند .
این مداح با سابقه سپس در ادامه ضمن دعا برای نابودی میرحسین موسوی افزود: در زمان انتخابات اطرافیان ایشان برای من پیغام آوردند که موسوی گفته است میخواهم بروم هیئت آقای حدادیان ! من هم به وی پیغام دادم اشکالی ندارد اما اگر ایشان حضور پیدا کنند تنها یک سوال خواهم پرسید و آنهم اینکه : آقای میر حسین تا حالا کجا بودید؟ در این 20 سال چرا در هیچ هیئتی دیده نشدید؟

نوشته : نظرات : نظر
به مناسبت تاسوعای حسینی
راز مقام عباس بن علی علیهماالسلام
مطیع محض امام زمانش بود که به این جایگاه رسید. با امام زمانش از مدینه خارج شد به مکه آمد و از آنجا نیز راهی کربلا... تا عصر تاسوعا که برایش امان نامه آوردند. اما عباس نپذیرفت. فرمود: لا حاجة لنا فی أمان... ما نیازی به امان شما نداریم امان خدا بهتر است از امان فرزند سمیه.                                                                                                                              قال الله تعالی فی کتابه : ما خلقتُ الجن و الإنس إلا لیعبدون.1

السلام علیک أیهاالعبد الصالح المطیع لله و لرسوله و لأمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین. 2

 چه شد که حضرت اباالفضل علیه السلام جایگاه خاصی پیدا کرد که هم در زمان حیاتش و هم بعد از آن معصومین علیهم السلام از او تجلیل کردند؟ تا جایی که در روایتی از امام سجاد علیه السلام آمده است: إن للعباس عندالله تبارک وتعالی لمنزلة یغبطه بها جمیع الشهداء یوم القیامه . یعنی عباس نزد خداوند متعال منزلتی دارد که روز قیامت تمام شهیدان ( نمی فرماید انسانهای عادی) به مقام او غبطه می خورند. 3 می گویند ما کجا عباس کجا؟


نوشته : نظرات : نظر
نوشته : نظرات : نظر

سخنی بی پرده و صریح با ریاست قوه قضاییه … به قلم حسین قدیانی<\/h2>

و در نتیجه منجر به فیلتر قطعه26 شد

وبلاگ اینده از آن حزب الله نوشت:

در خصوص فیلتر شدن قطعه 26 ، در تماسی که با حاج حسین قدیانی، نویسنده ی انقلابی  قطعه 26  (پربازدیدترین وبلاگ ارزشی) داشتم ، اعلام کرد  که معتقدم که اگر وبلاگ من فیلتر شده، معنایش این است که  حاوی مطالب مجرمانه بوده.فلذا اکنون  که از طرف  دادستانی  احضار شده ام ، از قوه ی قضاییه می خواهم  بنده را طی مراحل قانونی! بازداشت نماید !
                                                                

کل نامه حاج حسین قدیانی به ایت الله املی لاریجانی در ادامه مطلب


نوشته : نظرات : نظر

         صلوات بر محمد و آل جنهم!!!

        


نوشته : نظرات : نظر

امام خامنه ای

نگارستان ولایت

می خواهم با قلم مویی از کلمات، با آبرنگی از معرفت و احساس ، بر بوم این صفحات ،چهره نگاری کنم و تصویر چهره محبوب را به صورت تابلویی چند بعدی به رسم یاد بود تقدیم دوستداران کنم.

در قاب این نوشته تصویر مردی است از تبار عترت ، سیدی از قبیله اهل بیت، زاده زهرا و علی علیه السلام، مسافری از قافله تشیع، پیام آوری از صحرای کربلا،سرداری به تنهایی مجتبی سبز پوش مظلومی رازگوی چاه های غریب آباد بی دردان، زخم خورده ای از تیغ جهل نامردان، محسود حسودان تنگ نظر ، محبوب عاشقان جان برکف، صبوری از طوبای حسنی ، غیوری از شجره حسینی ، خورشیدی از کهکشان عالمان شیعه، پوریایی در گود نجابت و کرامت.

این قطعه های ریز و درشت را اگر کنار هم بگذاری ،سیمای آفتابی مردی به چشم می آید که در اوج اقتدار، مظلوم است و در بلندای رفعت، متواضع و در اوج تواضع، رفیع. 

ای پناه چلچله ها ، مأمن دلشکسته ها، امید خسته دلان، پدر فرزندان خمینی، سردار خط علوی، سرباز جبهه مهدوی با تمام هستی ام به وجودت افتخار میکنم و قطره قطره خونم را به شما هدیه میدهم......


نوشته : نظرات : نظر

آمریکا و هراس از تفکر سیاسی شیعه

به بهانه سفر رهبر معظم انقلاب به قم

خصومت مداوم و بی‌پایان استکبار جهانی به رهبری ایالات متحده با جمهوری اسلامی ایران ریشه در چه چیز دارد؟

 آیا کشمکش میان این دو کنشگر، تنها بر سر موضوعات سیاسی و بین‌المللی همچون پرونده هسته‌ای یا صلح خاورمیانه بوده و آیا در صورت عقب‌نشینی احتمالیِ دولت ایران از مواضع خود در موضوعات مذکور و گردن نهادن به خواست ابرقدرت جهانی، عمر این کشمکشِ دیرپا خاتمه خواهد یافت و راه برای تعامل دوستانه طرفین هموار خواهد گردید؟

عبور از لایه‌های سطحی

طی سه‌دهه‌ای که از تولد انقلاب اسلامی و ظهور یک نظام سیاسیِ منحصر به فرد مبتنی بر شالوده‌های دینی در ایران می‌گذرد، راهبرد ایران‌ستیزی همواره در سرلوحه کار رهبران استکبار جهانی قرار داشته است. این مسئله حکایت از آن دارد که تعارض ابرقدرت سلطه‌گر جهانی با جمهوری اسلامی ایران بسیار عمیق و فراتر از صِرف موضوعات بین‌المللی بوده و از ماهیت نظام سیاسی ایران و رویکرد خاص اسلام شیعی به مقوله سیاست سرچشمه می‌گیرد. به عبارت دیگر آنها نه فقط سوگیری‌های سیاست خارجی ایران بلکه اساس گفتمانی که محصول انقلاب اسلامی محسوب می‌شود را تهدیدی برای منافع خود می‌پندارند.

اصولاً مفاهیم و آموزه‌های بی‌نظیر گفتمان شیعه از جمله باور به امتزاج کامل دین و سیاست، اعتقاد به لزوم نقش‌آفرینیِ فعال رهبران دینی در بستر جامعه، مفتوح دانستن باب اجتهاد در مورد مسائل مستحدثه اجتماعی و بین‌المللی، اعطای حق حاکمیت مشروع به ولی‌فقیه برای زمام‌داری جامعه سیاسی، نفی سلطه‌پذیری و اتخاذ موضع خصمانه در برابر مستکبرین، ترویج روحیه مقاومت، جهاد و شهادت‌طلبی و نیز اعتقاد به محتوم بودن تشکیل حکومت عدل جهانی در سایه انقلاب سراسری منجی الهی، شیعه را تبدیل به موجودیتی توانمند کرده که از ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای به چالش کشیدن منافع ابرقدرت‌ها در سطوح منطقه‌ای و جهانی و ایجاد یک بلوک مقاومت ضدهژمون برخوردار است.

این مسئله موجب شده تا تحلیل‌گران و سیاست‌سازان استکبار، گفتمان پویای شیعه را خطرناک‌ترین تهدید و مانع از ناحیه جهان اسلام در برابر راهبردهای سیطره‌طلبانه خود انگاشته و تلاش فراوانی را مصروف شناسایی، فهم و مهار قدرت این گفتمان سازند. در این میان آنها به خوبی بر نقش کانونی ولایت فقیه، مرجعیت و حوزه‌های علمیه در هدایت دینی و سیاسی جامعه شیعیان وقوف یافته‌اند.

نقش‌آفرینی تاریخی حوزه

شاید نخستین بار دولت استعماری بریتانیا بود که در عهد قاجاریه در ماجرای قرارداد تنباکو و با صدور فتوای تاریخی میرزای شیرازی، آشکارا توان نقش‌آفرینی یک زعیم شیعه و ظرفیت وی برای اعمال فشار نرم بر حکومت و لغو تصمیمات سیاسی را مشاهده کرد.

در دوران سلطنت پهلوی هم ایالات متحده طعم تلخ خروش حوزه علمیه قم علیه قانون کاپیتولاسیون و صف‌آرایی علما به طلایه‌داری امام خمینی(ره) رویاروی بزرگ‌ترین رژیم سرسپرده‌اش در منطقه خاورمیانه را چشید. حتی حربه تبعید امام .....


نوشته : نظرات : نظر

یا مهدی امام زمان فرج دوازدهم المهدی ظهور

سخنانی از آیة الله بهجت(ره) در باب امام زمان (عج)<\/h2>

در زمان غیبت عنایات و الطاف امام زمان(عج) نسبت به محبّان و شیعیانش زیاد دیده شده. باب بقا و حضور کلّاً مسدود نیست، بلکه اصل «رؤیت جسمانی» را هم نمی‌شود انکار کرد.ما در دریای زندگی در حال غرق شدن هستیم. دستگیری «ولیّ خدا» لازم است تا سالم به مقصد برسیم. باید به ولیّ‌عصر(عج) استغاثه کنیم که مسیر را روشن سازد و ما را تا مقصد همراه خود ببرد.

اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته : نظرات : نظر
 
قول بده مرا شفاعت کنی!
 
در جبهه یک نوجوان بسیجی خدمت مرحوم آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی رسید و گفت: آقا !بیایید با هم یک عکس بگیریم،ایشان فرمود:من به شرطی با شما عکس می گیرم که یک قول به من بدهید.
 
و هنگامی که جوان با تعجب از شرط میرزا جواد آقا پرسید،فرمود:قول بدهید وقتی فردای قیامت دست «جواد» را می گیرند که به طرف جهنم ببرند، بیایید و مرا شفاعت کنید!
 
 آن جوان متاثر شد و بعد آقا با او عکس گرفت.
 
 
 بسیج ،مدرسه ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سردادند.
 
 
 

نوشته : نظرات : نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >